من خودم هستم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
میدانی؟؟؟
 
 
یک وقتهایی رو یه یک تکه کاغذ بنویسی تعطیل است
 
 
و بچسبانی پشت شیشه افکارت
 
 
باید به خودت استراحت بدهی...دراز بکشی دستهایت را زیر سرت بگذاری
 
 
به آسمان خیره شوی و بیخیال سوت بزنی
 
 
در دلت لبخندی به تمامی افکارت که پشت شیشه
 
 
ذهنت صف کشیده اند بزنی...آن وقت با خودت بگویی:
 
 
بگذار منتظر بمانند
 
 
در زندگی گاهی باخته ام...
 
 
گاهی با کسی ساخته ام...
 
 
گاهی گریه کردم...
 
 
گاهی بخشیده ام...
 
 
گاهی فریب خورده ام...گاهی افتاده ام
 
 
گاهی در تنهایی مرده ام...
 
 
اما حال زمانش رسیده که بگویم:
 
 
من از تمـــــــــــــــــــام اینها درس آموخته ام
 
 
اکنون خوشحالم که خودم هستم
 
 
شاید ساده باشم...اما صادق خودم هستم
 
 
و همین برایم کافیست...


نظرات شما عزیزان:

2fammm
ساعت22:26---12 تير 1393
gofte basham asma faghat mal mane
پاسخ:خخخ سعید مگه من کفش و لباسم!!!


2femmm
ساعت22:26---12 تير 1393
ohooooo dava manam hastam
پاسخ:سعید از دست توووو!


ariya
ساعت22:14---12 تير 1393
be hich kas hich rabti nadare...asma male mane hagh mane be shoomaha ham rabti nadare
پاسخ:آریا جااااااااااااااان دنبال دعوا نباش عزیزم:)


....????همانا کامی
ساعت10:23---12 تير 1393
عاغا یکی این اقای اعتماد به سقف رو بگیره الان سقف جهان میاد پایییییییییییییییییییییین
پاسخ:خخخ


....????
ساعت10:21---12 تير 1393
سلاممممممم امید کیه دیوونه منم کامی.....؟؟؟
پاسخ:ببخشید اشتباهی نو شته بودم:)


ariya
ساعت21:31---11 تير 1393
eshgham faqat asmast!!!!!!!!!!!!!!!!ghabl tavajohe hameeeeeeeeeeeee
پاسخ:آریا از دست تووو اعلان جنگ میکنی!!!خخخ


....????
ساعت12:31---11 تير 1393
اهای تویی که میای نظر میزاری که بفمونی اره من عاشقتم اسما نه عزیزم سخت در اشتباهی
عشق با این چیزا نی داداشه من!!!
اسما یروز همه کسو کار من بوده تویی که الان اومدی عاشقش بشی نه دادا!!!اشتباه نکن!!
اسمای من اهل دوستی نیست دوست عزیز خودتو زیاد اذیت نکن سخت در اشتباهی عاغا گله.درسته ما شدیم عاغا بده اما هنوز عشق {....}طرف توی سینمونه به عشق اون زندگی می کنیم برای سلامتیش دعا میکنیم جونمونو میدم دیگه از این بیشتر....
اگه جونمو ازم بگیره باز میزنم بسلامتیش که تموم دلخوشیمه...
پاسخ::|


....????
ساعت12:25---11 تير 1393
آنـــقدر نـفس مـی کــشم …
تـــا ،
تمـــام شـود..
همـه ی آن “هـــوایــی” کـه ،
ســـراغ ِ تـــو را مـی گــــیـرد …
پاسخ:ملسی


....????
ساعت12:24---11 تير 1393
من هم مثل همـه ی آدمـهــا /درد/ دارم …
حتـمـاً کـه نـبـایـد جـای ِ زخـم هـایـم را
بـه شمـا نـشان دهم


....????
ساعت12:24---11 تير 1393
نمی خواهد مرا «عاق» کنی؛
همین که نگاهت رنجیده باشد؛
دنیای من، جهنم است …!


....????
ساعت12:23---11 تير 1393
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد
اونم اینه که عشق اونی نیست که باهاش خوشی،
عشق اونیه که بدون اون داغونی !


؟؟؟؟.....
ساعت12:22---11 تير 1393
تـــــاوان حرفــــهایی كه نمی تونی بـــــگی ؛


تــــــارهای سفیـــــــدیـه كه ،


یه شَبـــه لابلای موهــــــــات به وجــــود میــــــاد ... !!!
پاسخ:مرسی امید عزیزم:)


جواد
ساعت14:04---10 تير 1393
اجی تو ک به خودت استراحت دادی سر کار نمیری بیا بادم بزن گرممه افرین اجی گلم
بازم که تعداد نظراتت 18 تاست ولی اینجا همش چهارتاست هاااااااااااااااااااااااا بوکوشمتتتتتتتتتتتت
پاسخ:خخخ...وااااااااایی تو دیدی!!!


saeedsingle
ساعت12:41---10 تير 1393
خیلی خوشکل بود ابجی
واقعا صداقت خیلی خوبه

پاسخ:فدااااااات عزیزدلم


شادی
ساعت22:37---9 تير 1393
روزهای سختی رو میگذرونم

وقتی که نیستی همه چیز تنگ می شود

نفسم

دنیایم

دلم !
پاسخ:آخه شادی جووونم فدات عزیزدلم...قرار شد دیگه هیچوقت دلتنگش نشی... مثل من:(


شادی
ساعت22:36---9 تير 1393
خیلی خوووب بود
پاسخ:میدونم!!!


احسان
ساعت22:27---9 تير 1393
خیلی قشنگ بود عزیزم...بابت داشتن این وب قشنگت بهت تبریک میگم...تو هم صورتت هم سیرتت خیلی پاکه...
پاسخ:مرسی احسان جان تو لطف داری


ariya
ساعت22:18---9 تير 1393
دلتنگم نه دلتنگ تو

دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی

دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی

دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات

دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته

دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی

دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم !


ariya
ساعت22:17---9 تير 1393
khili ghashang bood azizam
پاسخ:مرسی آریا جااااان....مشتری پر و پا قرص وبمی مرسی عزیزدلم


ariya
ساعت22:16---9 تير 1393
این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . .
پاسخ:قشنگ بودددد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 تير 1393برچسب:,ساعت 21:37 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت